goktug82 beyler neden pesi böyle yapıyolar fifa gibi yapsalarda hereks rahat rahat oynasa illa yüksek performanslı konfigrasyonlar sitoy bir türlü anlamyorum ayrıca pes5 demodan da bişe anlamadım....
emresiz Anlamadıysan bir daha oynamazsın o zaman.Bence gelmiş geçmiş en güzel fotbol oyunu olmaya adaydır
BJKKKKK Orjinal Mesajı Yazan: icelander Bende 256 mb 9550 var ama işlemcim eski (p4 1.4) buna rağmen akıcı oynanıyor.Hemde wide da oynuyorum hep.Bu sorun ekran kartından gibi gözüküyor zira eski ekran kartımla pes3 ü oynayamıyordum.Oyuncular kaplumbağa gibiydi.Karşı sahaya ulaşmam yaklaşık 1.5 saat sürüyordu.(gerçi asıl sorun pes3ün pcye iyi emule edilmemesi idi).Patch indirip halletmiştim.Ama bunu bilmem. E sen zaten PES 5 tarafından tavsiye edilen sisteme sahipsin :D
Sivasli PES3 de bende ayni problem vardi, bi hizlandirici cekmistim, ama pek hos olmamisti. arkadaslarin dedigi gibi, görüntü ayarlarindandir o
programmer Arkadaşlar zaten PES5 çok yüksek sistem isteyen bi oyun değil. Siz yeni çıkan veya çıkacak diğer oyunların sistem gereksinimlerine bakarsanız, bunun devede kulak kaldıgını görürsünüz.. Geforce 6800 ekran kartını bile zorlamaya başladı artık oyunlar :(
armored Orjinal Mesajı Yazan: emresiz Anlamadıysan bir daha oynamazsın o zaman.Bence gelmiş geçmiş en güzel fotbol oyunu olmaya adaydır o oyle demek istemedi,pes i cok sever de neden böyle yüksek konfigurasyon istıyo babında soyledi sen baska anlamısın..
denizertuncay Valla bende ati 9600pro 768RD ram p4 1,7 var en iyi grafiklerde 1024*768de hiçbir takılma olmadan oynuyorum.
goti sistem önemli değiiiil....olay ekran kartııııııııııııı.......pesin gereksinimi daha düşük fifadaaaaaan:)
emresiz Orjinal Mesajı Yazan: armored o oyle demek istemedi,pes i cok sever de neden böyle yüksek konfigurasyon istıyo babında soyledi sen baska anlamısın.. arkadaşım kusura bakma ama çok güzel bir oyun.Ben de kötü anlamda söylemedim zaten anlamazsan oynamazsın diye bir tahmin yürüttüm.
23polat Daha önce ufak tavsiye yazmistim burayi okuyun baya yavaslama sorunu gider ;) TIKLAYIN">http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=52540&page=2&pp=10>TIKLAYIN/a>
CANARY 54 arkadaşım yüzde 90 bu ram ve ekran kartından kaylanıyordur çünkü aynı şey bende we8 olmuştu makinayı değiştrimeden evvel low sana en iyi çözüm
Ugurbeckham Orjinal Mesajı Yazan: programmer Dostum sen bunu kimden duydun. Sence o kadar düşük bi cahce ile AMD işlemcilerin oyun performansı olarak P4'den çok daha yüksek performans vermesi mümkün mü? AMD'lerde bazı modellerde 512k bazılarında 640 k bazılarında ise 1024 k cache vardır (AMD64 FX'lerde mesela).Ayrıca işlemcinin verimli kullanım sistemi ile AMD oyunlarda p4'ün hayal edemeyeceği bi performansa ulaşır.Zaten AMD lerin çok ısınmasının sebebi odur.. Sen bu devirde hala 128k cache üretileceğini mi sanıyosun :D:D.. tamam ama hala 128cache li amdaler var 1.8 ler gibi
emsworld agalar, benim ekran kartı 128 mb geforce 5200, ram 768, 2.8 ghz.. Kasar mıyım? Ne tür ayarlar yapıp, oynıyım dersiniz?..
Animatronick Bende Pes4 de de aynı sorun var..forumu didik didik ettim bulamadım herhangi birşey..Bu oyun için herhangi bir hızlandırıcı var mıdır? Pes 4 ve 5 için?? 768Ram, 3,0GHz , Geforce 2 ekran kartım var..
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: Animatronick Bende Pes4 de de aynı sorun var..forumu didik didik ettim bulamadım herhangi birşey..Bu oyun için herhangi bir hızlandırıcı var mıdır? Pes 4 ve 5 için?? 768Ram, 3,0GHz , Geforce 2 ekran kartım var.. donanımın ii fakat ekran kartını değişmezsen hızlandırıcı dahi bişey yapamaz geforce2 ler bildiğim kadarıyla 64 mb dı yani imkansız gibi bişey