Arkadaşlar öncelikle merhaba;
İki kişi karşılıklı maç yaparken (ayarlar random)karlı yağmurlu havalarda maç yapabilirken Master Liğ'de bir türlü ne yağmurlu ne de karlı havada maç yapmak nasip olmadı :sly: Yaklaşık 60 yakın maç yaptım ama hala tık yok :D Benim cd'demi bir problem var yoksa bu we9 bir eksikliğimi.Sizler master liğ'de karlı veya yağmurlu havalarda maç yapan arkadaş varmı aramızda :confused: