Arkadaşlar ben bu forumdaki birçok konuyu okudum fakat benim çok kötü bir sorunum var çözemediğim.Ben photoshop kullanıcısıyım ve kendim forma yapabiliyorum ama sorun şu ki;
Formalar ne formatında yapılırsa oyunda görebilirim veya kaç bit olmalı kaç dpi olmalı???
Arkadaşlar kafayı yicem.Oyunu yüklediimde zaten içinde turk ligi modu olduundan türk takımlarının formaları vardı ve bunlar bitmap dosyası ve photoshop'ta da index olarak görülüyordu.Ben siz değerli arkadaşlarımın yapmış olduğu bir kaç formayı yüklemek istedim(örneğin Arsenal)ama bir türlü görmedi.
Ya formayı hiç görmedi ya da çok kalitesiz üzerinde yeşil yeşil pixel lekeli olarak gösterdi.Yani hiç diğerleri gibi kaliteli göstertemedim.Lütfen arkadaşlar yardım edin:(
bende kendi takımımı kurup kendi formalarımı yapmayı çok istiyorum... :,(