Orjinal Mesajı Yazan: e_cantona
arkadaş avea işinde ortada olması gerektiğini biliyorum ama orta da olan bulamadım buda ilk fantazi formam sanki daha ii oldu;

yorumlarınız için saolun
ewt croplaıp eğer türkçeyse kesip ilk avea yazısını koy sora logosunu bide magic toolla formaya göre boya logoları ayrla çizimlerini düzelt :D:D:D işte bukadar;) :D yani bunları yapmaya başlarsan ii bir forma çizebilirisn ancak :hihi: