ne_co Arkadaşlar GS-BJK Patch yaptım yorumlarınızı bekliyorum... Saygılar... GS_BJK">http://rapidshare.de/files/5210925/Fifa06GS-BJK.rar.html>GS_BJKPATCH İNDİR
ne_co şu anda yok ama 06 gibi bi oyuna yapılan yama ne olursa olsun oyun güzel olunca ss'ye gerek kalmıyo yani bi indirirseniz güzel olduğunu göreceksiniz
09-AILTON-09 Abicim bok bok olmus afedersen niye dersen??? Oyuna menuye girdigi an oyundan atiyor ya düzelt sunu yada KOYMA ( ARKADASLAR INDIRMEYIN DAHA BUGLÜ DAHA )
ne_co Orjinal Mesajı Yazan: exlem REZALET BİR YAMA SADECE OYUNCU İSMLERİ DEĞİŞMİŞ ODA GS NİM Arkadaş rezalet demişsinde sen bi yapta görelim bakalım seninki nasıl olacak neyse bu da bir ss.
MateJa arkadaşlar ben bjk'yı yapmıştım. fb-gs patchin üstüne linki vereyim bari. baya bi önce yapmıştım. http://www.futboloyun.net/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=84