Orjinal Mesajı Yazan: asbo
bendeki sorundan BENDEN BAŞKA kimsede yokmu yaaa oyunculardan cıkan cubuklarla kraker fabrikası açacam nerdeyse iğreeenncc görüntüler... :gozluk:
Kardeş benzer sorun bende de var. PES 4 te vardı, PES 5 demoda da çıkıyo. :sly: Adamların kollarından ve bacaklarından böyle aşağı doğru incelen çubuklar çıkıyo, ama ben maça yeniden giriyorum düzeliyo benim. Bir de "normal long" kamera da belli olmuyo benimki. Sadece yakın çekimlerde (replayler, gol videoları falan). kalıcı bir çözüm bulan olursa ben de sevinirim.
Ekran kartım Nvidia Geforce4 mx 440
Oyunu 1024-768 ve medium quality de oynuyorum.