APACHE Bakın bi nasıl olmus??? bu arada simasher benim kullanıcı adım ama burda apache kaldı simaher yazmasının sebebi çalıntıyı engellemek...
MC_Crazy91 forma güzel olmuş bravo. yavs şu kit raptor u bulamıyorum bitürlü. bi upload edin lütfen ya :(
APACHE bunu resmi kaydet deyip kaydetceksiniz kit raptor la da 325(yanlış hatırlamıosam) e import diceniz ve bu formayı seçceniz...
Alexotan Buyurun size kit raptor Bu linkten Indirebilirsiniz http://files.filefront.com/2gkitraptor_build20/;3680358;;/fileinfo.html
Gundogmus_Lu bak kardeşim creation centrede oyuncu filan oluşturuyorsunya orda forma seçmede var tam anlatamadım ama anlamışsındır heralde.