arkadaşlar yorucu mu ya...yapmayın...
ben de 2 senedir anadolu lisesindeyim, 6 da kalkıyorum, 8 de servise biniyorum... akşam 4 te salı ve perşembeleri 5 te evde oluyorum,ama yorulmuyorum... geçen sene de böyleydi..
ha,zekilik konusuna gelince...her okulda gerizekalı da vardır zeki de...sen de başarılı ol sen de zeki görün...böyledir..
bizim okul yabancı dilde il,bölge ve ülke derecesi yapıyor...ha,357 puanla açıkta kalanlar da var...:D