HAKAN-ÜMİT forvet. Arkasına da NECATİyi koydu mu inanı bu 3lü süper işler başarır
Hakan'ın hala alternatifi yok ama yaş problemi görülüo artık
ama nice yaşlılar var çatır çatır oynuyo...
ayrıca yıllarca GALATASARAY'ımıza büyük hizmetler vermiş bi oyuncuyu KRAL'ı böle 10 maçta gol atamadı die silip atmak gerçekten çok büyük bir ayıptır
her futbolcu 18inden 40 ına kadar süper bi şekilde oynar die bi kural mı var
her futbolcunun performansı inişli çıkışlıdır
bu sizin yaptığınız nankörlüktür...iyi oynadığında dünyanın en güzel Forveti
kötü oynadı mı haydi yerin dibine...
lütfen KRAL ın yaptığı katkıları bir daha düşünelim... ve ben inanıyorum ki onun GALATASARAY a daha da katkısı olacaktır.