#11 Ilk ben basliyorum.. :) Roberto">http://media.putfile.com/carlosfknufcfan>RobertoCarlos frikik Ronaldo">http://media.putfile.com/ronaldo_chip>Ronaldoasirtma Joe">http://media.putfile.com/joecole_volley_miss>JoeCole gelisine ama disari Ronaldo">http://media.putfile.com/ronaldo_nicefinish>Ronaldoklasss bir gol Ljungberg">http://media.putfile.com/ljungberg_topcorner>Ljungbergdoksana Ronaldo">http://media.putfile.com/Ronaldo_FlipFlap>Ronaldoile Ronaldinho'nun hareketi Reyes">http://media.putfile.com/Reyes_Volley-miss>Reyesvole ama direk Ronaldo">http://media.putfile.com/Ronaldo_Superfinish>Ronaldocalim ve caprazdan gol ..
ZoRo ohh bu guzel oldu be abi :D favorim kesin bakin :D henry ! http://rapidshare.de/files/5131184/henry.wmv.html buda 2. favorim :D r.carlos ! http://rapidshare.de/files/5119162/r.carlos.wmv.html devami gelecek :D
ZoRo abi ronaldo ile ne yapmissin uheuheuhe kaleci affallamis :D hakketten be abi 2 kisi nasi kullandin ?
#11 Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry ya ben neden 2 kişi frikik kullanamıyom L2 'yi uzun basik tutacaksin :)
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: #11 L2 'yi uzun basik tutacaksin :) Bu arada iki bomba sut daha.. Viduka">http://media.putfile.com/DSCF00034240>VidukaOHA Gerrard">http://media.putfile.com/DSCF000210>GerrardO NE BE çok saol bende demo olduğu için 2 kişi kullanamıyo sandım senin video yu görünce birden o ne felan oldum bu arada süper frikik atmışsın
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo gerrard dehset cakmis haaa :eek: :eek: :eek: :eek: gerard ?? :confused:
#11 onlar we9 dan di.. konu basligini hatirlayinca kendi msjimdan sildim ama sen alinti yaptigin icin silememisim.. pes5 demo dan degil yani onlar :s :)
ZoRo http://media.putfile.com/ronaldo-gol #11 in koydugu yere koydum orasi daha guzel :D aha buda son gol um demin attim :D
programmer Orjinal Mesajı Yazan: #11 Ilk ben basliyorum.. :) Roberto Carlos frikik Ronaldo asirtma Joe Cole gelisine ama disari Ronaldo klasss bir gol Ljungberg doksana Ronaldo ile Ronaldinho'nun hareketi Reyes vole ama direk Ronaldo calim ve caprazdan gol .. Dostum http://media.putfile.com/Ronaldo_FlipFlap bu video nedense açılmıyor. Diğer videolarda bi sorun yok ama :confused: Bağlanıyor deyip kalıyo..
#11 Orjinal Mesajı Yazan: programmer Dostum http://media.putfile.com/Ronaldo_FlipFlap bu video nedense açılmıyor. Diğer videolarda bi sorun yok ama :confused: Bağlanıyor deyip kalıyo.. Boyutu biraz büyük oldugundan biraz daha fazla beklemen lazim acilmasi icin.. Ama direk indirmek istiyosan rapidshare'e de koydum ordanda indirebilirsin: http://rapidshare.de/files/5162198/Ronaldo_FlipFlap.avi.html :) Bu arada zoro, attigin ronaldo golü güzeldi, 3 yildiz da mi oynuyorsun?
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo ohh be noldu foruma yaa :( abi 2 tane yeni trainer çıkmış bir tanesi oyunun her özelliğini açıyo toplar .karlı hava filan ama hex editör ile ayar yapmak gerkiyo onu yapamdaım :( :mad: