We turka bir emek işi vede yapanların hepsinin eline sağlık fakat ben bu yamayı yüklediğimde pes4.exe dosyasında virüs çıktı. dosyayı salt okunur halden normal moda geçirdiğimde antivirüsüm alarm verdi ve dosyayı sildi.Bu şikayet başka bir arkadaşım içinde geçerli onunda sistemi çökmüş. Bu konuda yardımcı olabilecek kişiler eminimki vardır. Benimle temasa geçerlerse sevinirim