bandobras önceden söleim forumu gezip bakmaktan usandığım için böle bir konu olup olmadığına bakmadım.. sorun şu ki creation centeri kuruyorum ama bir hata verior ve programa girmior bunu nasıl engelleye bilirim...
Gökhan Demekki forumu iyi araştırmamışsın neyse Microsoft Framework programını kurman gerekiyor buyur programı burdan indir http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=tr