Orjinal Mesajı Yazan: SoniC
Oyun gerçekten müthiş.Oynadıkça alışıyo insan ve daha da güzel oluyor.Bu senede "Forever pes" :)
Gerçekten öyle. Detaylar da çok hoş, mesela oyuncunun biri sakatlanıp yerde kalabiliyor, bu sürede sol üst köşede bir ünlem işareti çıkıyor, artık fair play adına topu taca atabiliriz :)
Mücadeleler ve kontra ataklar da harika.
Faul çok oluyordu başta ama PES4 gibi değil de buna alışınca sorun olmuyor, PES4 'teki gibi sürekli pres yerine soldan sağdan topa müdahele etmeye çalışmak etkili oluyor.