Eminimki avrupa kupalarinda yasadigimiz su üzüntülü günlerden sonra her takimin taraftarlari kendilerince sevinmislerdir.Oysaki gidisatimiz hicde ic acici degil.Ilerki seneler icin puan toplayamazsak gene eski zamanlara döneriz.Suan bile türkiye liginin sampiyonu Sampiyonlar ligine zar zor direk katilirken, ilerde ön eleme oynamak durumunda kalacak.Ikinci takimimizi 2, bilemedin 3 ön eleme turu bekliyor.Ön eleme turundaki takimlari da saymama gerek yok heralde.Sonuc ne? Sampiyonlar liginde 1 takimimiz var.Baska ülkelerden 3-4 takim varken, bizden 1 takim.Belkide hic yok.UEFA dada en fazla 2. 3. turda elveda.Nedense hersene neydigi belirsiz takimlara eleniyoruz.Ondan sonrada tecrübemiz yok diyoruz.Sanki elendigimiz takimlarin cokmu tecrübesi var?Bizim 3,4 takimla topladigimiz puanlari elalem 1 takimla, hatta daha fazlasini topluyor.Bunlari filan gözardi etmeden yok Milana basarilar, Malmö yensin felan filan diyoruz.Ama avrupada takimlarda karsi tarafi destekliyormus.Ee bize ne bundan?Cünkü onlarin nerdeyse Liginin yarisi avrupa kupalarinda mücadele ediyor.