Joetri Galatasaray sezon başında Yalçın diye bi adam almıştı noldu bu adam yav?Gerets üstünde çok duruyo falan diyolardı ama pek göremedik adamı.Bari Geretes son 10 dakika falan alsada adamı seyretsek.Sonuçta Yalçın bi yıldız adayı.Mesela az sonraki Tromso maçında Uğur ilk onbirdeymiş.Bu tip eksik oyuncu bulunan maçlarda Yalçın'ı oynatabilir..
Eagle-Eye Yalçın göbekte oynuyor, Song veya Tomas'dan hangisini keseceksin onu oynatmak için? Bülent takımdan ayrılınca kulübede oturması için ucuza alındı tahminimce 2 sene kulübede, tribünde falan oturur sonra da bonservisini eline alıp gider bir yerlere
CarlosSantana yine yaptığımız saçma sapan transferlerden biri anca biri sakatlanınca oynayabilecek bize gelmek yerine başka bir takıma gidip oynardı ne güzel
Joetri Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye Yalçın göbekte oynuyor, Song veya Tomas'dan hangisini keseceksin onu oynatmak için? Bülent takımdan ayrılınca kulübede oturması için ucuza alındı tahminimce 2 sene kulübede, tribünde falan oturur sonra da bonservisini eline alıp gider bir yerlere Song'u sağa çekip Yalçın'ı stopere koyarsın.(Tromso maçı için konuşuyorum)
R2.ScHuMi_1 bencede son 10 dk 5 dk oynatılması gerekir en azından kaybedilmemesi için oynatılmazsa eriyip gider