nası bu bizim federasyonumuz oluo anlamadım.ligde bizim dısımızda 17 kulüp daa var ve bi tek FENERBAHCEMİZİN oyuyla baskan belirlenmez.öle kücük beyinli insanların cıkardıgı **"Bu federasyonu Fenerbahce secti! Bu federasyon Fenerbahceli!" ** laflarına bosuna inamayın.
bu arada bundan önceki federasyon baskanının hangi takımlı oldugunu da herkes bilio.hani martdaki kongrenizde aday olacak biri var ya o işte.o yüzden hic bosuna sizin federasyon falan deyipde kendinize mazaret yaratmayın!
**Deniz Barıs** olayına gelincede yönetim bu oyuncunun oynamasını cok isteseydi öderdi 1 milyon euro'yu oynatırdı.yani o kadar gerekli bi topcu diil o yüzden para ödemeyi kabul etmio yönetim.bencede ödemsinler.degmez deniz icin 1 milyon euro.