Thor FireFox hakkında bilgim yok ama www.tagtag.com da emülatör var oradan girebilirsin. Ayrıca Klindoke Wap Browser (Umarım yanlış hatırlamıyorumdur.) diye bir program var onu da kullanabilirsin.
Aslen-Fenerli Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 arkadaşlar böyle bir olanağımız var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim..! :rolleye3: Sana OPERA-ni oneririm http://www.opera.com/download/
Geyiq Team yalnız arkadaşlar tagtag dan girince prg. tema vb. download edemiyorum bununda bi çözümü var mı