Namıdeğer Takoz Recep:D :D :D
Takoz lakapli Besiktasimizin biçkin futbolcusu...Futbola olan yetenegi "0" olmasina karsin uzun seneler defanstaki azmi ve adam tutma özelligi ile Türk futboluna damgasini vurmustur...Isviçre maçinda yarisahadan attigi golle Eurosport 'un en iyi 200 golu arasina girmistir....
Bir lig maçinda ceza sahasinin iki metre kadar içinden yaptigi vurusta top feci sekilde uçmus,ardindan spikerin "sanirim top denize kadar gitti" yorumu gelmistir. :D :D :D
iki macta bir kirmizi kart goren ender yeteneklerdendi. :p :p :p
milli takımımız isviçre'yle karşılaşmaktadır. stad dolu, zemin futbola müsaittir. o yıllarda daha ne uefa kupası görmüştür türk müzeleri, ne de inter, real sociedad gibi takımların maçlarında türk bayrağı göze çarpmaktadır. sağ kanattan topu alan recep, orta çizgiyi geçer... geçtiği gibi de ileri doğru bir bakış atar... ve topun dibine öyle bir vurur ki... evet! top ağlardadır!
maç sonrası trt spikeri recep'i tuttuğu gibi soruyu sorar:
-recep çok güzel bir gol attın ne diyeceksin?
cevap dürüstlük kokmaktadır:
-valla ben arkadaşlara şöyle bir baktım, orta yapmak için vurdum. bir baktım gol olmuş. ben de şaşırdım.* :D :D :D
attığı rovosatadan sonra kaleciye* "bi de topu çıkaracakmışsın gibi köşeye atlıyosun sen benim topumu çıkarabilir misin" dediği rivayet edilir. :D :D :D
Not:şu isviçre'ye attığı golü size göstermek için İnternet'te aramadığım site kalmadı bir türlü bulamadım