Ağlayın herşeye ağlayın siz gördük sizin yüzüncü yılınızı iki sene önce Galatasaray'ı iki uydurma penaltıyla yendiğinizi,bizi Ronaldo'nun iki ofsayt golüyle yendiğinizi.Bakın ağladınız maçı İnönü'ye aldırdınız,n'oldu?Siz bu yüzden başarısızsınız sürekli suç başkalarında sürekli başkalarında biraz suçu kendinde arıyacaksın,herşeye ağlamayacaksın Aziz Yıldırım ilk geldiğinde her hakem hatasından sonra ne biçim bağırırdı şimdi ne yapıyo,en büyük hatalarda bile gıkını çıkarmıyıo,federasyon önce polisten gelen bi kurşunla sahamızı kapatmak istedi bunu söylemeyi bi tarafı yemeyince biletsiz seyirciden kapattık dedi,Aziz Yıldırım buna ne kadar tepki verdi?Ama Diyarbakır maçında sahaya şiş atılıyo,taraftar giriyo siz yerlere yatıyosunuz zır zır ağlıyosunuz,böyle büyük kulüp olunmaz kadron büyük olabilir ama önce düşüncelerinin büyümesi lazım bu yüzden Beşiktaş Galatasaray ve bizim kadar büyük bi kulüp olarak görülmüyo.