networkte karşılıklı oynarken (online dan) şu ara demoların gelmemesini istiyorum. mesela maç bitti yada ilk yarı sonu adamlar içeri gidiyolar ya. bu demoyu sonuna kadar izlettiriyo. bi türlü geçmeyi başaramadım. yada maç içinde önemli pozisyonları tekrar gösteriyo ya gol olmasa bile (replay) bunları görmek istemiyorum. kursta oynuyoruz ve ders arası çok değil. dogal olarak bu bizi çok sıkıyo. buna bi çözüm varmıdır acaba? teşekkürler.