Şok Şok Şok bundan 32 sene önce Rooneey ninde fb nin kapısından döndüğü ortaya çıktı, o dönemki başkan Aziz Gökgürültüsü , Nihat Özçelik in tavsiye ve ısrarlarına rağmen 300 lirayı fazla bulmuş ve 'Nayır,butçemiz buna yetmez kuzum demişti' ama şok gerçek bundan sonra anlaşıldı,aslında bu oyuncuyu keşfeden kişi yönetim ile arasında sorun bulunan Saadettin Sarmayan dı bu yüzden başkan Aziz Gökgürültüsü bu transfere sıcak bakmamıştı ve menejer Volkan Reçelliyede durumu açıklıyarak transferden vazgeçmişti ..Görüyorsunuz şimdi Rooneeey nerelerde oynuyor :D
Yau bırakın bu muhabbetleri yok o bunun kapısından dönmüş yok o onun suratına kapıyı kapatınca adamın burnu kırılmış,yau aslanlarım Kaka Türkiyeye gelseydi o yaşta,şimdiki gibi yıldız olamazdı ki,unutman burası Türkiye