tamas valla ekimin ortasına dogru çıkacak diye açıklama yapıldı :D ama belli olmaz tabiki sürpriz olup erkende çıkabilir ;)
burak35 Orjinal Mesajı Yazan: oSa Haberiniz yok sanırım, oyunun adı Fifa Manager 06 olarak değişti. haberim var ama ağız alışkanlığı işte.keşke isim yanlışını düzeltmek yerine tarihi falan yazsaydın net bi şekilde
dynamite77 valla ne zaman cıkacaksa cıksın artık dayanamıorummmmmmmmmmmmm(arkadaslar resmi tarih 8 ekim 2005)
kreon1207 Orjinal Mesajı Yazan: Anarchy Carsi ben aldim da kuramiyorum winrar'da cikmiyor hata veriyor e kopya alirsak böyle olur Oyun çıktı mı,herzaman geç çıkardı.Kurarsan birkaç screen falan koyabilir misin,mesela türkiye liginden... ;)
kreon1207 Arkadaşlar alan yok mu daha,ben satıcıya sordum 15 gün içinde gelir dedi ama bazılarınızda çıkmış falan diyor,alan varsa söylesin...
dynamite77 arkadaslar biraz bekleyin paranız cebinizde kalsın en kolay kurulum yöntemi 5 -10 gün sonra cd lerde cıkar acele edip boşa para vermeyin.......yine de siz bilirsiniz
kreon1207 Arkadaşlar ben izmirde oturuyorum ve yarın fifa manager ı alıyorum...Yarın izmirde çıkıyor...
Exvision Oyunun korsanı netten yayınlanmaya başlamış.Yarından itibaren tzgahlarda yerini alır. **Orjinaline ise daha çook var ;)**
kreon1207 Arkadaşlar oyun şu anda elimde ve kurdum hatta birazdan oynamaya başlayacağım..İzmir-ksk de ksk sineması pasajında dvd ve cd olarak piyasada..