Gökhan hemde çok yazık biraz tatile ihtiyaç var diyecem tatilden daha yeni çıktık :D :D :D :D çok yazık
PaoLo_RosSi yan hakem resmen katletti maçı barcelona nın daha doğrusu eto'o nun kaç tane karşı karşıya kaldığı pozisyonu ofsayt diye kesti
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: PaoLo_RosSi yan hakem resmen katletti maçı barcelona nın daha doğrusu eto'o nun kaç tane karşı karşıya kaldığı pozisyonu ofsayt diye kesti aramıza bi arkadaş daha katıldı:D:D:D:D:D:
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) yaw heyecandan bekliyom bide futbol belli olsun ama süper penaty kullandı ..;) iide neden penaltı deilde Penalty :D onu anlamadım
Gökhan yok ya benim hemen Milli Eğitime bir faks çekmem lazım acil durum haberi verip tatil yaptırmak lazım :D :D :D :D
Lvnt_Asn ya biri link wermiş o olmuo zaten pes 5i hedefi frklı kaydet dioz internet sayfasını kaydedio ŞÖLE BİR TANE ADAM CIKIP BEN BUNU UPLOAD ETTİM GİRİN ALIM KARDEİM DİEN BUNU İLK YAPAN inşallah pe5 sahibi olsun daha ne olsun aminnn
Emir99 arkadaşlar bir sira yapalim ekmek kuyruğu gibi 1. sırada ben varım nasıl süper dimi hem link göçmez hee :D :D :D :D :D :D
Hasansas1905 iyi güzel ama kimsenin dayanabilecegini zannetmiyorum.ulan bir demo için düştügümüz hallere bakın:D:D:D