musty Orjinal Mesajı Yazan: ortansevin Bilmiyorum beyler seyirciler bir garip duruo yani yarısı hareketli yarısı hareketsiz , Oynanabilirlik biraz daha yavaş geldi bana daha doğrusu,pes 4 den aldığım zevki alamadım, + ları derseniz sadece oyun içi skorboard,ve istatiskleri veren infolar daha güzel hani yaş ,boy vs yazıyor ya ben birtek onları beğendim bu arada forma secme ekranınıda beğenmedim Bu arada megaupload'un hızından şikayetçi olanlar aşağıdaki linkden hızlı bir şekilde indirebilirler. http://ftp.ua.pt/incoming/hcrespo>DOWNLOAD PES 5 DEMO /YENİ LİNK alttaki pes5demo.zip üzerine sağ tıklayıp save target as diyip cekebilirsiniz bunu bir kaç kere yapmanız gereke bilir bazen 2. 3. kez yaptığınızda indirmeye başlıyorsunuz ,,256 kb ile 24 ortalana ile indirdim , linki daha önce veremedim cünkü aşırı yüklenmeden link göçüyordu,ilk verdiğim öyle olmuştu çünkü saol hocam 25 le indiriyom :hihi: (256 adsl) @edit malesef göçtü site :)
Detailer Bakın w.e2'den beri ben bu muhabbetten bıktım her sene yeni oyun çıkınca ilk yorum bırak abi bu ne ya eskisini oynayın daha güzel tabi aradan bir ay geçince ulan ne manyak oyun olmaz böyle şey v.s ve yine aynı senaryo.
FaTaL? oyunu beğenmiyenler kesin ilk maçlarında gol atamıyanlar :P şaka tabi @nightwolf Game Graphic Studio programının 5.9.9 verdiyonu ile oyunun grafiklerini açıp editleyebilirsin :P abi carlosla bi freekick çaktım kaleci :( :P
turgay540 oyananbilirlik azalmış adamlar daha değişik koşuyorlar robot gibi top kontrolleri zayıf ben pes4 ü tercih ederim su aşamada ama geçen sene de pes 4 ün demosuyla oyunun tamamında farklılıklar vardı sanırım daha gelişmiş bir oyun sürecekler piyasaya heyecanla bekliyoruz
ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: "nightwolf" ortansevin bunu graphic stdio version kac ile actın ben dun acmaya calıstım indirir indirmez acınca çince yazılar falan cıktı belki versionu eskidir benimkinin varsa bide yeni graphic studio linki verirsen duacınım...:D Graphic Studio 5.9.9 ile :hihi:
Black God Şu an demo üzerinde çalışıyorum size 4 büyükler yaması müjdesi v eriyim işler yolunda giderse yarın yayınlarım
Black God Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo ya bide su hava yi degise bilsek super olacak ya :( havadan kastettiğin gece ve gündüz ise bende yaparım onu istersen
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: ortansevin DOWNLOAD PES 5 Demo /Acılan sayfada pes5demo_no_VO.exe üzerine gelip sağa tıklayın ve save target as diyip cekmeye başlayın fakat 256kb bağlantım Biraz yavaş iniyor aynısını yapınca...index.html diye sayfayı kaydediyor.!!!! sizde nasıl oldu anlamadım.
ZoRo tumden .. mesela yagmurlu hava ile **KARLI **havayida aca bilseydik super olurdu :( ama gece - gunduz yani gece yapa bilsekde olur guneste oynamayi sevmiyom oyuncular cok terliyo :p :p
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş aynısını yapınca...index.html diye sayfayı kaydediyor.!!!! sizde nasıl oldu anlamadım. önce bu verilen linke normal tıkla sonra açılan sayfadaki linki save as target yap :) :rolleye3:
Black God Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo tumden .. mesela yagmurlu hava ile KARLI havayida aca bilseydik super olurdu :( ama gece - gunduz yani gece yapa bilsekde olur guneste oynamayi sevmiyom oyuncular cok terliyo :p :p onu hallederim de ben şimdi kadroları hex editör le değiştirmeye çalışmaktayım ondan sonra yaparız
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: ortansevin ozaman bir link daha:) http://files.filefront.com/PES5_Demo___No_Commentaryzip/4140642;;/fileinfo.html>download (File front linki) ÇOK SAOL dostum baya hızlı indiriyom.
zagzirus arkadaslar fıle forntdan ındırdım demoyu fakat yuklemede donuyor basına boyle bısey gelen oldumu bıde rapıde upload oldumu oyun varsa ordan ındırıuyım sorunsuz oluyor o..varsa bırı soylesın lutfen
ZoRo Orjinal Mesajı Yazan: Black God onu hallederim de ben şimdi kadroları hex editör le değiştirmeye çalışmaktayım ondan sonra yaparız ok bekliyorus merakla :)