Hayırlı geceler sayın arkadaşlar,uzun zamandır buradaki sohbeti izliodum baktım mesajlar azaldı,malum okul var,dedim bişilerde ben yazayım.Bi müddet fifa 2006 demo oynadım ama fazla sarmamıştı beni,pes 5 in çıktığı çok ii oldu umarım beklentilerimi karşılar bu arada çok yavaş iniyo yüzde 26 da hala bakicez artık tekrar hayırlı geceler pardon sabahlar