Göz sulanması, kurumanın göstergesidir. Niye gözünüz yaş üretiyor olmasına rağmen "sulanma" kelimesini kullanıyoruz ? Çünkü fazla göz yaşı üretiyor ve fazla gözyaşı (excessive tear) bir göz kuruluğu semptomudur. Gözünüzün reaksiyonudur..
Gözlerden yanma batm,a yabancı madde varmış hissi, fazla göz yaşı üretimi, kızarıklık hepsi göz kuruluğu semptomlarıdır.
Ayrıca göz kuruluğu bir arkadaşın babası için söylendiği üzere tedavisi olmayan bir rahatsızlıktır. Yaşla beraber gelen göz kuruluğu oldukça sık rastlanan bir durumdur. Göz yaşı damlalarıyla ikame edilse de asla tedavi edilmemiştir. Doktorun söylediği doğrudur.
Tekrar belirtmeliyim ki, acısını çekmesine gerek kalmadan doğru davranarak göz sağlığınıza özen gösterin... Başka bir rahatsızlığa benzemez..