selimmm15 Keşke sorunun cevabını hemen altına yazmasaydın!!!Bu biraz kemal sunal'ın tarzı olmuş ( bilmece bildirmece dil üstünde kaydırmaca.(dondurma) nedir?Ama yinede çok güzel teşekkürler...
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 Keşke sorunun cevabını hemen altına yazmasaydın!!!Bu biraz kemal sunal'ın tarzı olmuş ( bilmece bildirmece dil üstünde kaydırmaca.(dondurma) nedir?Ama yinede çok güzel teşekkürler... bence cevabı altına yazması iyi olmuş çünkü bazı arkadaşlar birşey soruyorlar sonra ortadan kayboluyorlar sonra cevabı öğrenemiyoruz :)
Amorph Soruyu ikinci kez görüyorum ama unutmuşum yine bilemedim ya :) Bu gidişle karıncayı bile incitemem ben...
SuperBamm :) düşündüm ve direk aklıma kıskançlık geldi :) sonra cvba bakınca uzaktan yakından alakası olmadıını anladım :)
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm :) düşündüm ve direk aklıma kıskançlık geldi :) sonra cvba bakınca uzaktan yakından alakası olmadıını anladım :) +1:D
tolgajk benim düşündüğüm şey bayağı komikti işte şöyle kardeşi teselli etmiş ablasını adam gelir merak etme diye gelmeyince de ablası hani gelecekti leyynn diyerek kızı öldürmüş:D
ThEQueSTioN bende doğru cevabı bildim bilmemem mi gerekiyodu ... neyse memleket bi katil daha kazandı ...:D