ÇaRşI_sİnCe_1982 bu konuyu göremedim ben açayım dedim maç ile ilgili yorumları alalım... umarım gs yener beraber 2 türk uefada bi yerlere geliriz bu forumda galatasaraylılar avrupada bjkyi destekliyor ben bu yüzden yürekten yenmesini isterim gsnin 2-1 alır diorum...
Black God Galatasaraylılar bjk yi destekliyor gibi görünüyor bence burda ne kastettiğimi ileriki turlara çıkarsanız anlarsınız , bi de gs neden bjk yi destekler çünkü bjk den kuyruk acısı yok yıllardır nereye elini atsa altından fener çıkmış şampiyonlukta fener önce derbylerde fener önde yani onların mantığı BİZE DOKUNMAYAN YILAN BİN YAŞASIN mantığıdor nasıl hepimiz avrupada trabzon u destekliyorsak o
e.c.i Bu maçı rahat alacağımızı düşünüyorum çok güzel bir sezon geçirioruz inşallah böyle devam eder finali BJK ile yaparsak dünyaya damgamızı vurucaz...