Arkadaşlar hepinizinde bildiği gibi geçtiğimiz sezon önümüzde ki takımlar kaybettiği zaman bizde puan kaybettik ve bu şampiyonluğumuza engel olan en büyük etken di acaba bu yıl bunlar tekrarlanırmı mesela önümüz de FB-BJK derbisi var FB kaybetmesi durumunda çok güzel avantaj elde ederiz bu sezon eğer bu durumları ii kullanırsak kimse bizi tutamaz derim