sergen_baba bu kadar saçma oyun olmaz top çizdiğim gibi auta gitti ve hakemm gol verdi.fifa 2006 yine saçmalıklarla başladı..
MateJa valla bende sıksık oluyo. ben 5. zorluk derecisnde oynuyom kaleciyi geçmek zor oluyo. ben de topu bilerek auta atıyom ve gollllll.
sergen_baba Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 saçmalık işte dostum.ha bide gol yerine gel yazmışsın uyarıyım dedim ;) ok sağol dostum düzellttim ama bu görüntüeri easporta göndermek lazım umarım fullde düzelir..