Ben böyle bir durumla karşılaşmadım, herşey kazanmak gol atmak değil.
Tek kale 4 tane yersen ama bir tane atarsan bu durumda forvetlerin veya iyi pas yapan ortasaha oyuncularının 7 ile oynaması normal. Ben 2-0 biten fakat yenilen defanstaki oyunculardan birinin 4 veya 3 ile oynadığını gördüm. Bu yenilginin ağırlıklı olarak takımamı yoksa sadece bir oyuncuyamı bağlı olduğuna göre değişiyor.
(Biraz uykusuzum tuhaf cümleler kurmuş olabilirim eğer anlatamadıysam bir ara tekrar toparlamaya çalışırım.)