Anket açma yetkisi bulununan forum yetkilisi arkadaşımın, anketi "Fenerbahçe" forumuna, Beşiktaş-Fenerbahçe**miz** şeklinde açması garip gelmiştir... Tarafsız bi forumda olmamız gerekirdi, bu başlığında Genel Tartışmalar bölümünde, tarafsız şekilde olması gerekirdi, madem anket var ortada...