benim ekran kartım eskiden (Birkaç sene önce) geforce mx200 miydi neydi.64mb lık bi karttı.ben onu evimizde bulunan 3televizyondan 2sine taktıgımda (bu tv lerimiz son modeldi) siyah beyaz cıkıodu görüntüler ama 85 senesinden kalma 12 kanallık bir jvc ye taktıgımda (hatta bu tvnin skart girişi yoktu bende videonun skartına takıp video kanalından buluodum) görüntüler renkli geliyordu.fakat şimdi ben FX5200 aldım.elimde sadece 70ekran vestel tv im var.skart girişli.peki bundada siyah beyaz cıkma olasılıgı varmı? daha deneme fırsatım olmadı cunku tvim suan yanımda deil.eger siyah beyaz cıkarsa bu neden kaynaklanıyor ve ne yapmalıyım.YARDIM LÜTFEN.simdiden saygılar...teşekkürler