erdal37 ben fifa oyunlarındaki .str ses dosyalarını wav formatına çevirmek istiyorum. bildiğiniz bir program var mı arkadaşlar. çok aradım ama bulamadım. yardımcı olursanız çok dua ederim size. teşekkürler...