Fataly_boy spiker oyuncu isimlerini eski takım üzerine söylüyo yani nobreye pizarro diyo anelka ya baska diyo bunu kapatmanın bi yolu var mı????
gencfbdaywalker walla ben oyunda ona gıcık oldum o yüzden fifa 06 settings ten her sesi kapatıom winampı açıom öle yani :D