Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo

buda mirust ...
Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo


ankaragucu bu yil ki formasi ...
Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo

Arkadaslar indirdikten sonra bu formalara bakin aynisi ben kac ay once koydugum formalar pakete koymus niye izin almadin dedim birde ben yaptim diyor bu kadar olmaz kardesim ya ...
paketin icinde 2 a.gucu formasi var 1'i benim digeri kimin bilmiyom ama 1'i benim isterseniz karsilastirin ... arkadaslar o zamanin teccubesizligi ile bazi formalarin bacak aralarini boyamamistim ordan belli . samsun da kollari tutturamamisim tam cizgileri .. manisadan short cizgileri kocaman ordan belli . ve en cok belli eden ben turkcell felan o logolari template ile birlesik yapiyorum hemen benim forma belli ediyor kendini harbiden yazik ...
Not : black god unda formalari var sanirim tam emin diilim bana ole geldi onun formalari izin aldin mi ? almadiysan nasi koyarsin ? kendi paket cikaracakti adam ugrasiyor o kadar EMEK BU KADAR UCUZ MU ?