fenerlioral Fenerbahce'nin klasik çubuklu formasını 100.yıla uyarladım. fenerbahce 100.yıl http://img293.imageshack.us/img293/5228/fb100yl1rn.png
SCoRPioN ® forma 100. yıl formasından çok fantasy bir forma olmuş. 100. yıl forması bu kadar basit bi forma olmamalı bence..
RedOne bencede fantasy olarak hoş gercekten ama 100.yıl dedinmi ozaman düşünmek lazımz bu arada avea logosu +şorttaki cizgilere biraz daha özen gösterip bir update yaparsan gayet şık olucak bu forma
arbantrp1907 nasil yapiyorsunuz bu hadiseleri valla helal ben daha download yapamiyorum kiskandim valla
bibidibabidibu_babidibu walla bende arkadaşlara katılıyorum ama genede hoş bi forma ama ortadaki çubuğu kısa diil de diğerleri gibi uzun olsaydı daha ii olurdu