Arkadaşlar her ikinize de çok teşekkür ederim ilginize herkesin ilgisini çekmiyor anlaşılan 25 kişi okumuş yalnızca iki kişi siz cevap yazmışsınız teşekkür ederim ilginize..
Demek ki diğer arkadaşlar her frikik te gol atıyorlar..herneyse;
Ben shift veya aşağı tuşundan bahsetmiyorum ben sert şut nasıl olurda çekemiyorum diyorum.
yani o bahsettiğin Mavi yeri de tutturuyorum sadece sormak istediğim şey rakip gibi sert şut çekmiyor ya allah aşkına içinizde frikik ten şut çekince dağlara taşlara atabilen var mı?..Çok merak ediyorum ben sırf sert çekmek için deniyorum falan ancak olmuyor be kardeşim..
deneyen varsa bilinçli bir şekilde izah etsin...Lütfen..