mali408 Arkadaşlar fifa 06' da normal direk firikik çekiyorum ama falsolu çekemiyorum.lütfen yardım edin hangi tuşlarla nasıl falso veriliyor lütfen yardımcı olun :confused: :(
goti strike yapacağın sırada aşağı tuşu basılı ne tarafa atmak istiyosan ex o yöne ok?ben söyleyenlerin yalancısıyım
mali408 Arkadaşlar çok teşekkür ederim ama tam anlayamadım biraz daha ayrıntılı yazarsanız sevinirim.