mustea YENİLENDİsonunda beyler we9 formalarını gösteren editör çıktı artık yeni formalı patchli we9 lar yakındır tahminmce hepimize hayuırlı uğurlu olsun forma eklemek isteyenler bu programı indirip yapabilirler http://files.filefront.com/Game_Graphic_Studio_5102msi/;4206565;;/fileinfo.html thanks obocaman evet arkadaşlar grafik editörün en son versiyonu hem pes5 hem we9 hemde psp için uyumludur
lebron_230 abi bu editörü nası kullancaz dvd i bilgisayara taktık tamam ondan sora hiç bi şey anlamam nası patch yapılıo bu dvd lere bi tutorial yapsanda millet bilgilense
FaTaL? hoca ancamı yaw ondan sonraki versiyonu bile var bende 5.10.1 :) ama ps2/xbox/psp için o senin dediğin hepsine uyuyo..:)
Arif7 Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ pes5 e uymaz mı bu :confused: :confused: uymazmı bnde merak ediyorum:rolleye3: ??
Arif7 Orjinal Mesajı Yazan: lebron_230 abi bu editörü nası kullancaz dvd i bilgisayara taktık tamam ondan sora hiç bi şey anlamam nası patch yapılıo bu dvd lere bi tutorial yapsanda millet bilgilense Bencede bilenler bi zahmet..
mustea Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx hoca ancamı yaw ondan sonraki versiyonu bile var bende 5.10.1 :) ama ps2/xbox/psp için o senin dediğin hepsine uyuyo..:) abi bu yaklaşık bir ay önce verilmişti şimdi 10.2 si bile çıktı onuda koyacam bir ara ;)
mustea Orjinal Mesajı Yazan: Arif7 Bencede bilenler bi zahmet.. arkadaşlar bu öle kolay bi olay değil çok uzun mevzu o yüzden 2 dk yazmayla olma bide dvd yi takıp üstünde bişeyler yapazasınız dvd writeriniz olması lazım