necis arkadaslar merhaba fıfa oynamaya yenı baslamıs bırı olarak gamepadde tus kombınasyonlarını fıfa06 demo ıcın yazabılırmısınız bırde sag analogu nereye cevırırsem cevıreyım hıcbır hareket yapmıyor normalmı ?