SuperBamm bu arada adamların hiçbirinin kolları yok :) bunlar msn 'guys' larsakat mı herhangi bir özrü mü var :D
Nowitzki 41 **sağolasın gayet güsel bi de denizlispor yapsan süper olur bi o eksik...Nasıl yapıyon kolay bişey mi anlatsana...**