beyler aranızda fantezi futbol oynıyan varmı?
Ben oynuyorum baska oynuyan arkadaslarda varsa puanımızı artırmak için burda fikir alısverisi, oyuncu tüyosunda bulunabiliriz birbirlerimize :D Ben bu haftaki takımımı kurdum, FB ile BJK oynadıgı icin ne olucagı belli olmaz die adam almadım 2 takımdanda (Anelka haric), taktigim 2 4 4 (adı ustundew fantezi) Kadrom
Jefferson(TS)
El Saka(Konya) Erdinç(TS)
ilyas(diyarbakır) Hasan Sas(GS) wederson(B.B.A) ilhan Özbey(Gantep)
Anelka Ümit Karan Necati Yattara
İnşallah iyi puanlar toplarız, kadrolarınızı goruslerinizi bekliyorum, Hepimize bol şans