Evet heralde en son beklenen olay bu demoyu benim indirememdi ancak bazı problemler dolayısıyla internete ancak bağlanabildim, şimdi indirmeye başlayacam.
Yalnız dikkatimi çekti oyunayanlarda bir umutsuzluk var bunun sebebi aslında çok açık;
Bu sadece BETA demo o yüzden çok sade ve bugları yakalamak, oyunu geliştirmek ön amaç durumunda.
SiGames Beta Demo yayınlamayacağız demişti keşke yine yayınlamasaydı bu beta yüzünden çoğu insanda kötü bir izlenim bırakabilir oyun.
Bence oyunun gelişimini teknik olarak merak etmiyorsanız kesinlikle beta demo'yu indirmeyin. Esas demo "Gold" adı ile sunulan olacaktır. Bu sadece bugları tespit ve teknik olarak konuya yaklaşanların indirmesi için sunulan bir demo.
Artık heralde çoğu insan GOLD Demo'yu bekler, mesela bu demonun en çok işine yarayacaklardan biri Grafikerler (Exvision mesajı vermiş zaten). Onlar hemen oyuna grafik dosyası geliştirmeye başlayacaklardır.
Şimdiden bu kadar yazdım indirdikten sonra neler yazarım kim bilir. (Çenem düştü yine sustum :))