Öncelikle Herkese Selamlar.Bu Güzel yamada Emegi Gecen herkese Teşekkürler.
Arkadaslar Ufak Bir Sorunum var
Oncelikle We turka 2 gayet güzel bir sekilde İmport Ettim ve Calıştırdım.
SOnra İse We turka 3 Yamasını İndirdim.Onlarıda Kurulumdaki Gibi Gerekli Yerlere İmport Ettim
Kit Server Setup Olayını Yaptım.
Ama Oyunu Acmaya Calistıgım Zaman "Hata Raporu Gonder Gonderme" Seklinde Xp Nin Klasik Hata alması varya Öyle Alıyorum ve Oyuna Girmeden Kapanıyor.Neden Olabilir.Ve nasıl Düzeltebilirim.Teşekkür Ederim.