Rossi kesinlikle Formula 1'i çok hareketlendircektir ama Moto-GP için büyük bir kayıp olacaktır izlenme seviyesini yükselten en önemli adam o turnuvada. (Bende sadece onu izliyorum :D)
Ama bir düşünün sene 2007
Ferrari Takımının Pilotları
Raikonnen ve Rossi daha ne olsun!
Ama bana soracak olursanız Rossi deab etsin MOTO-GP'nin kalitesini yükseltmeye; Ferrari koltuklarına da Raikonnen ve Button geçsin. Bu ikili daha süper olur bence ama Rossi gelirsede sevinmem demiyorum. (Ne çelişki be Ferrari güzel olacak :D)