SuperBamm Abi Mizah Bölümünde bütün konular taşınmış nedenini bilen var mı bir yönetici açıklayabilir mi :confused:
Cr@zy_Child ya ben bi yoneticiye sordum sole dedı forumun daha duzenlı olması ıcın boyle bı uygulama yaptık dedı mızah bıolumundekıler flna tıl forumamı ne gıtmıs tam hatırlamıyorum ama !
Makaay Forum düzenlenirken böyle bir karısıklık olmus sanıyorum.Siz yine mizah foruma acmaya devam edin orası ile ilgili konuları.Zamanla buradaki konularda oraya tasınacaktır...