Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR
Patch yapan insanlar hiç fifa oynamıyor mu sanıyorsunuz.Bu yamayı kurdum ve hiç bir sorunla karşılaşmadan oynadım.Kontrol edilmeden yayınladığı düşüncesiyse mantık dışı
mantik disiymis hahahaha :D guliim bariii, ben kontrol edilmediginden bahsetmedim,baska pc lerdede deneyin,siz yapiosunuz kendi pc nizde deniosunuz o kdr,millet bosunami problem yasadigini soyluo,siz yasamadiginiz surece problem yok gibi gorunuo!!!!