Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin
35 yaşında bir futbolcu HALA oynayacağım diyor..
Bence artık yedek bekleyip, kritik anlarda oyuna girmeliki eğer yine iş yaparsa taraftarın gözünde prestij kazansın... Ama artık ilk 11 bence hakana ağır geliyor...
sana katılıyorum arkdasım
tamam bir iki defans oyuncusunu kendine baglıyor olabilir ama nereye kadar seneye de boyle konusacakmısınız banko oynasın diye
bence hasan kabze umit cift forvet necati forv arkasi oynamalı hakan sonradan gerek varsa girmeli