Joetri Carew'e 30 milyon euro.Puahhh.Owen zaten 28 milyon euroydu gider adam gibi bi forvet alırdım Carew'in yerine ben olsam.
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: Joetri Carew'e 30 milyon euro.Puahhh.Owen zaten 28 milyon euroydu gider adam gibi bi forvet alırdım Carew'in yerine ben olsam. bencede ama arsenalin wardır bi bildigi ilerde henryle iyi ikili olurlarsa aldıgı paranın hakkını werir
TheMaNqLeR Ama Carew ile Owen in özellikleri çok farklı bi Carew e bakın bir de Owen a deve ile cüce gibiler
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Ama Carew ile Owen in özellikleri çok farklı bi Carew e bakın bir de Owen a deve ile cüce gibiler deve ile cüce değil deve ile yer elması gibiler :D :D :D
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: hasangokcen ama aynı olan seyleri war ikiside cook iyi futbolcular kesnlikle
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: hasangokcen ama aynı olan seyleri war ikiside cook iyi futbolcular katılmamak elde değil :p :p :p
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Carew her maçta iyi oynuyo en azından Youla dan :D:D:D orası öylede bize baska oynuyodu adam gıcıgımı war ne
TheMaNqLeR Yahu dedim ki Youla oynamasın adam patladı :D:D:D:D bir daha hep böyle demek lazım :D:D:D:D
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Yahu dedim ki Youla oynamasın adam patladı :D:D:D:D bir daha hep böyle demek lazım :D:D:D:D carewin bize youlanında sana gıcıgı war seni utandırmak için dün 3 tane caktı :D :D :D
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: hasangokcen carewin bize youlanında sana gıcıgı war seni utandırmak için dün 3 tane caktı :D :D :D her maç öyle diyodum ilk defa böyle bişey yaptı artık çok sık diyeyim bari :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D